Павло Василькевич: «Спорт – це хобі, робота та спосіб самовираження»

Нині стало дуже модно жити здорово, займатися спортом та правильно харчуватися. Тренд хороший, але наскільки це панацея я вирішила запитати у тих, для кого все це не лише тимчасова тенденція, а спосіб життя.

Сьогодні я мала нагоду поспілкуватися з Павлом Василькевичем. Професійний танцюрист, тренер з бальних танців, обожнює автомобілі та гонки.

b-UUh5zCvDY

  • Розкажи, будь ласка, як ти почав займатися танцями?
  • На танці мене привела мама в 13 років. Привела тоді майже силою. Я страшенно не хотів, якось соромився того. Але потім мені дуже сподобалося.
  • А як проходить твій типовий день?
  • Взагалі, по-різному. Але спочатку я прокидаюся, хоча люблю поспати. Після того в мене пробіжка. Далі я снідаю і обов’язково – кава. Першу половину дня я проводжу з машинами, це ще одне заняття, яке я дуже люблю. Другу – займаюся спортом в тренажерній залі. Ну а вже до самого вечора в мене танці.
  • Як ти себе зазвичай почуваєш? Чи буває в тебе слабкість, апатія?
  • В мене все дуже залежить від настрою і здоров’я. Але, зазвичай, почуваюся добре.
  • Як багато корисного та потрібного ти можеш зробити за день?
  • Я не люблю витрачати час марно. Тому стараюся робити все корисне та потрібне, щоб потім не було відчуття змарнованого дня. Окрім того, що я роблю роботу, яка приносить гроші, я стараюся робити щось для душі, щось, що допомагає іншим. Також духовно розвиватися, це для мене важливо.
  • На твою думку, той спосіб життя, який ти обрав, допомагає тобі стати успішним? Яким чином?
  • Для мене успішність – це тоді, коли я займаюся улюбленою справою, тим, що приносить мені задоволення. Мені загалом не так важливо, що думають інші. Я роблю те, що мені до душі. Тому і займаюся такими різними справами.
  • А себе ти вважаєш успішним?
  • Думаю, що так. 72 кубки, 168 медалей та 221 грамота – це, звісно, не показник. Але мені є що згадати, а також є знання. А це таки важливо.

MkLRO2qtEU0

  • Як ти думаєш, що тобі допомогло стати успішним?
  • Любов до того, що я роблю, і трохи віри. От це і все. Також важливо не доводити до фанатизму і завжди залишатися в душевному балансі.
  • А що для тебе є душевний баланс?
  • Це те, що дає тобі впевненість та енергію. Відчуття, що ти «в своїй тарілці». Коли ж присутній фанатизм, енергія лише витрачається.
  • А що конкретно тобі дає енергію та впевненість?
  • Процес і кінцевий результат. Але більше все ж процес. Це для мене, як дорога. Ти отримуєш задоволення не від того, що ти вже приїхав кудись, а саме від того, що ти їдеш. Здебільшого, в мене саме так.Iqv7T9QCvSE
  • А серед твоїх захоплень що тобі приносить найбільше задоволення?
  • Все! Це занадто різні речі, щоб їх порівнювати. Але коли перестаю щось одне робити, є відчуття, що чогось бракує.
  • Яку роль в твоєму житті відіграють танці та спорт?
  • Дуже важливу. Для мене це і хобі, і робота, і спосіб самовираження, самодисципліни, і частина мистецтва, яке є в кожній людині. Просто в кожному є щось своє. Я от танцюю, а хтось співає, малює та інше.
  • Яким чином спорт тебе дисциплінує?
  • В першу чергу – це фізична робота. А тому, це не легко. Але основний фактор, на мою думку, це дисципліна стосунків. Бальні танці є парним спортом і постійно потрібно взаємодіяти з партнером. Потрібно вміти спілкуватися так, аби пара завжди була прогресивна, вдала і мала хороший настрій.
  • Маєш якісь секрети взаємодії з партнером чи партнеркою?
  • Все дуже індивідуально і залежить від людини. Але мусить бути повага та чисто людське розуміння.

9E8bFTjHtLg

  • Розкажи, будь ласка, хто чи що тебе надихає?
  • Насправді, багато хто і багато що. Але в першу чергу той факт, що те, що я роблю приносить задоволення комусь і мені.
  • Чи вважаєш ти себе щасливим?
  • Так, дуже! Щастя ми творимо собі самі і ніхто інший. Це всього лише реакція на навколишній світ.
  • Як би ти себе охарактеризував?
  • Я себе знаю. А характеризують нехай інші. Я такий, який я є.

5

  • Ну і наостанок, що б ти порадив тим, хто це читатиме, зрештою, що ти радиш своїм учням?
  • Я завжди раджу любити те, що робиш, поважати себе та інших і просто отримувати задоволення від життя!

Насправді, порада неймовірно вдала і дуже проста. Мені було дуже приємно поспілкуватися з Павлом і отримати від нього масу натхнення.

Будьмо щасливі та отримуймо задоволення від життя!

Залишити відповідь

