Уляна Вербицька: «Потрібно почуватися комфортно та любити те, що робиш»

Нині фото з пробіжки чи здоровий сніданок не постив хіба лінивий. Але далеко не для всіх ця модна тенденція стала способом життя. Тому знайомтесь – Уляна Вербицька, львівська журналістка, радіоведуча, віднедавна автор блогу Uliala Beauty Blog.

12910352_584273858394326_930892240_n

  • Опиши, будь ласка, свій типовий день.
  • Мій будильник дзвонить о 7. Тоді я його швиденько вимикаю, щоб не розбудити чоловіка, і лягаю спати далі. Зазвичай, півтори годинки я дрімаю. Потім я себе змушую встати з ліжка і йду в ванну, але перед тим вмикаю чайник.12910955_584273051727740_2083762386_n І коли він вже закипить, то це для мене сигнал, що потрібно виходити з ванни.
    Якщо я поснідаю, то буде дуже велике свято для мого шлунку. А зазвичай, я починаю день з кави. Я люблю лате, а точніше каву з молоком. Маю таке величезне горнятко, з якого його я п’ю і дивлюся, хто які нові відео виставив з блогерів. Ось таким є мій ранок. Після цього я швидесенько вдягаюся і вибігаю на роботу. Оскільки трохи потепліло, то мені хочеться ходити пішки. Хоча, роблю це рідко. А далі в мене робота. Робота, до речі, сидяча, хіба часом бігаю на події, але там також сиджу. Так і працюємо. Потім вже вдома ситно вечеряю. Їсти я можу собі дозволити і після 8, і після 10. Залежно, коли лягаю спати. Завжди хочу з нового тижня почати лягати о 10. Бо ж з 10 до 12 вечора – найкращі години для сну і все таке. Намагаюся якось себе змусити, але ні. Все одно засинаю в 1.
  • Як ти зазвичай себе почуваєш? Чи помічаєш якусь апатію, слабкість?
  • Останнім часом я помітила, що дуже реагую на погоду. Або болить голова, або просто почуваю себе як сонна муха. Хочеться просто сидіти і нічого не робити. В мене часом таке буває. Можливо, це через зневоднення. Але я вперто не починаю пити воду. От не п’ється мені і все. Але, зазвичай, я себе почуваю нормально. Мабуть, це через весняний авітаміноз. Та я стараюся їсти яблучка, ківі і все таке. Ще це залежить від настрою та людей, які тебе оточують.
  • А впродовж дня скільки ти можеш зробити корисного? Чи все ж лінь частіше перемагає?
  • О, я дуже лінива людина. Це в мене ще зі школи так. Але зараз я себе переборюю. Стосовно корисного, залежно, напевне, що це корисне. Буває, коли я себе змотивувала, графік написала, то я вважаю, що корисно провела час, якщо все те заплановане встигла. А ще я себе круто почуваю, коли минулого тижня на Lviv Fashion Week я і на події була, і на прес-конференції, і програму записала, і з блогерами побула. Я люблю, коли в мене активні робочі дні. Але інколи хочеться сісти і нічого не робити. Тут вмикається лінива Уляна і від того нікуди не дінешся.

12939533_584272661727779_1518796487_n

  • А як би ти охарактеризувала свій спосіб життя?
  • Активно-пасивний. Таке буває? День активно, день пасивно, залежно від настрою. Не можу так сказати, що я все встигаю завжди і всюди бігаю. Я не така. Бувають різні дні. Інколи хочеться цілий день провести в ліжку з книгою.
  • А задумувалася над тим, щоб зайнятися спортом чи почати правильно харчуватися?
  • Стосовно правильного харчування, то важко сказати. Але я б не сказала, що харчуюся зовсім зле. Хоча я себе не обмежує в м’ясі, жирному чи ще чомусь, оскільки я себе так комфортно почуваю і мені все підходить. А от про спорт задумувалася. Раніше займалася танцями, але завжди я чимось починала займатися і закидала. Нема часу. Але я знаю, що то тільки в мене таке в голові. А насправді можна знайти час на все. Я задумувалася, але нічого для того не робила.
  • На твою думку, той спосіб життя, який ти обрала, допомагає тобі бути успішною?
  • Зараз в мене трохи змінилося ставлення до життя і мій спосіб, відповідно, теж змінився. З початком ведення блогу в мене життя стало активнішим, яскравішим. З’явилося хобі, новий стимул щось робити. А раніше більше якось проживала дні.

12920909_584272985061080_666826962_n

  • Чому ти вважаєш себе щасливою?
  • В мене є хороша сім’я, чоловік, який мене любить, і якого люблю я, класне хобі, яке я дуже люблю, і робота, яку я теж люблю. Принаймні, в моїй роботі мені подобається те, чим я займаюся. Писати, читати новини, взагалі бути в ефірі. Мені таке подобається. Я з дитинства мріяла бути радіоведучою. Хоча я дуже здивована, що стала журналістом. Ще в школі я була дуже закритою людиною. І те, що я таки змогла стати журналісткою, навіть для мене відкриття.

12910388_584272995061079_332810966_n

Важливо займатися улюбленою справою та досягати того, що ти хочеш. Дякую Уляні за гарну розмову та до наступної зустрічі!

 

 

Залишити відповідь

