Іванна Гордієнко: “Найкорисніше, що можна для себе зробити, це радіти життю!”

Здорове харчування нині стало дуже модним. Все більше людей постить в соцмережах здорові сніданки і зелені смузі. А тому я не могла не поспілкуватися з людиною, яка вже певний час харчується правильно, і не розпитати в неї все детально.

іванка_інтерв'ю

  • Опиши, будь ласка, свій день.
  • Прокидаюсь зараз десь 8-9 ранку. Іноді трошки раніше чи пізніше. На роботу приходжу десь 11 -11.30, а між тим або готую їжу на наступні кілька днів, або просто бігаю по справах, бо то єдина можливість попасти в установи з робочим днем до 6.
    Якщо маю час зранку – іду в душ, якщо знаю, що буду спішити, то йду напередодні ввечері. Снідаю близько 10 ранку. На роботі їм 3-4 рази. Перекус десь о 12.30, обід – о 14.30, потім знову перекус 17-17.30. Якщо на роботі затримуюсь, то тут і вечеряю близько 7 вечора. Якщо ні, то їм уже вдома і зазвичай трошки пізніше, або десь, де проводжу вечір. Ввечері або гуляю по магазинах, або десь сиджу в кафе. Також вечорами кілька разів на тиждень їжджу на уроки фортепіано.
    Додому раніше 8 вечора приходжу рідко, переважно десь 9 чи пізніше.
    Вдома нічого дуже цікавого не роблю – нігті перелакую, книжку почитаю, або якийсь фільм гляну 🙂
    Спати лягаю десь в 1 ночі і для мене то неабиякий прогрес, бо я багато років лягала в 3-4 і вставала в 11 ранку, не раніше. Якщо ввечері голодна, то ще можу зробити перекус.
  • А як ти себе, зазвичай, почуваєш? Чи буває якась апатія, депресія?
  • Ну я по житті не дуже активіст, тому я б сказала, що я почуваюсь нормально. Не якось мегасупер, але і в депресії не сильно впадаю.
  • А скільки корисного ти можеш зробити за день?
  • Залежить, що вважати корисним. Все ж робота багато займає часу і енергії теж. Якщо для здоров’я, то я багато ходжу пішки. Намагаюсь додому іти, якщо не щодня, то хоч через день.
    А взагалі я не намагаюсь робити корисне заради корисного і не дуже сприймаю поради типу вести щоденник добрих речей, які з тобою відбулись.
    Це все обов’язково мусить бути пов’язане з твоїм настроєм. Можна їсти дуже здорову їжу, але коли ти її ненавидиш, то зовсім не корисно. Тому я намагаюсь мати позитивне ставлення. Мені здається, що найкорисніше, що можна для себе зробити, то радіти життю.

    Якщо ти того не робиш постійно, то так, такий день втрачений.
  • А як думаєш, той спосіб життя, яким ти живеш, тобі допомагає?
  • Частково, так. Хоча, я таки скучаю за тортами і це часом псує настрій 🙂

    Але зараз в мене дуже рідко відчуття, що переїла. І пов’язані з ним напади совісті.
    Це круто!І ще до мене що далі, то більше доходить, що заїдати горе не виходить.
    І я вчуся міняти ставлення до речей якось самостійно.
    А взагалі, мені здається, що якраз відколи я змінила спосіб життя, я стала більш відкрита до спонтанних рішень, які виходять вдало. Наприклад, я давно мріяла навчитись грати на фортепіано, але завжди думала, що то нереально, мені його навіть поставити нікуди. А зараз я ходжу на уроки і це реально приносить такий позитив! До речі, ще коли ти все життя була пончиком, а тут влізаєш в речі, які ще в школі були замалі…Ну це надихає 🙂
  • І скажи, наостанок, на твою думку, чому ти щаслива людина?
  • Навіть не знаю, чому. Напевно, тому що я намагаюсь якомога менше очікувати від людей, не звинувачувати когось в своїх проблемах, а намагатись їх вирішувати.
    І вірити в кращий варіант 🙂
Залишити відповідь

