Чай від конотопської відьмочки

Усім привіт!

Про чай в своєму блозі я ще не писала. І дарма! Бо хто мене трошки знає, то точно знає – чай я люблю. Незалежно від погоди і пори року чай я залюбки смакую. Проте, часом дуже важко знайти дійсно смачний чай, який хочеться пити. А тому сьогодні поділюся з Вами саме таким 🙂

DSC_0441

Ось таке диво тепер поселилося у моїй кухні.

Тут є іван-чай, квітки глоду, апельсин. Сама авторка цього дива розповідала, що взимку у них додаються ще всякі корисні і смачні інгредієнти.І взагалі все залежить від сезону і наявності трав.

Сказати, що він хороший, – це нічого не сказати. Чай смачнючий! Дуже ароматний і навіть трошки заспокійливий.

Як на мене, такий чайок – це прекрасна альтернатива звичним чорним чи зеленим чаям, які не завжди такі смачні та корисні. Я з задоволенням смакую цим і Вам також раджу спробувати 🙂 А переглянути його можна тут.

 

*чайок люб’язно наданий для тестування.

Залишити відповідь

