OOTD: типово львівський образ 

Усім привіт!

Лише кілька днів тому у Львові дощило, а небо було затягнуто сірими хмарами. Хоча надворі й літо, сукні довелось сховати в шафу. 

А тому сьогодні хочу показати свій варіант аутфіту для дощового дня 🙂 


Отож я вирішила бути смугастиком 🙂 

Зверху в мене синій кардиган, який має трохи щільнішу структуру, тому є трохи теплішим. Не пригадую, де саме брала, але фірма Casual Carry. 

Під ним я взяла свою сорочку в смужку від H&M. Вона доволі діловита, але гарно вписується у різні образи 🙂 

Вирішила також поєднати в образі дві різні смужки і тому в мене білі з чорним штани від Zara. Перші штани класичного крою, які мені пасують 🙂 

Сумка в мене середнього розміру, в доволі стандартних для мене кольорах, від F&F. Наразі люблю їхні сумки і за вигляд, і за якість 🙂 

Ну і врешті взуття в мене чорного кольору а-ля “оксфордів” від польського ССС. 


Ось таким вийшов мій образ для типово львівської погоди 🙂 Також його гарно можна носити в офіс, як на мене 🙂

Розповідайте, які образи Ви носили останнім часом і що полюбляли 🙂 

Побачимось зовсім скоро! 

2 comments

  1. Anna · Липень 28

    Штани – просто клас! Я навіть і не бачила таких, бо тут поєднання класики та спорту, і це те, що треба влітку! Дуже хочу такі!
    Аутфіт загалом просто супер, дуже комфортний!

  2. Sonyasabala · Липень 28

    Дякую 🙂
    Дуже зручні і дійсно багато до чого пасують 🙂

Залишити відповідь

