OOTD: Summer festival 

Усім привіт!

Для багатьох літо – це пора фестивалів. І хоч я не фанат палаток та такого відпочинку, але все ж часом можу побувати на одному з них. Цього року я відвідала Woodstock Ukraine. Ну і хочу показати Вам один з варіантів образу для цього фестивалю 🙂


Отож ось він – мій образ 🙂 

Перш за все, він має бути зручним та веселим 🙂

А тому я обрала дуже приємну та з веселим написом футболку фірми Goldi – Льонокомбінат. 

Також одягла джинси темного кольору типу “бойфренди”. Люблю їх за зручність та великі кишені. 


Взуття має бути зручне, легке та придатне для походеньок по траві. Тому я взяла чудові сірі New Balance. 


Ну і на завершення накинула теплішу червоно-білу кофту в американському стилі на випадок прохолодного вечора від Bershka. 

От якось так виглядав мій образ на фестивалі. А що Ви любите одягати? 

Залишити відповідь

