Через стільки років? – Завжди ♥

Усім привіт 🙂

Здається, всі вже чули про вихід українського перекладу останньої книги про юного (чи вже не зовсім) чарівника Гаррі Поттера. Всюди було відчутно неймовірну атмосферу магії і трошки дитинства. Зізнаюся чесно, колись, у дитинстві, я всіляко намагалася протистояти масовій істерії стосовно цих книг. Жив у мені тоді маленький бунтівник 🙂

Але час минав, істерія теж проходила і от через багато років я десь за кілька днів перечитала їх усі. Після останньої сторінки було дуже сумно, що все закінчилося і так хотілося почитати ще і дізнатися, що ж буде далі.

І тут – новина. 8 книга про вже дорослого Гаррі. Та ще й так швидко переклали українською. Словом, щастю не було меж і я відразу ж зробила замовлення. А сьогодні хочу поділитися з Вами своїми враженнями. Вибачайте за такий довжелезний вступ 🙂

dsc_0539s

Я цю книгу прочитала за 3 години. Читається просто миттєво. Зізнаюся, читати було страшнувато, так вже багато негативних відгуків. Але я ж не могла просто довіритися відгукам і все. Сіла читати сама.

З першої ж сторінки я з головою поринула в світ дитинства і магії. І те, що це п’єса, зовсім мені не заважало. Читалося так само добре, як і попередні.

Взагалі стиль написання мене потішив, інакше читати було б просто нестерпно. Влучні слова, фрази, словом, все якось до ладу.

dsc_0541f

Сюжет. От не перестаю дивуватися фантазії автора. Всяких спойлерів я не читала і взагалі будь-які натяки обходила десятою дорогою, тому зовсім не очікувала. Я особисто перейнялася всіма перипетіями, переживаннями і взагалі книга доволі напружена. Зрештою, як і попередні.

Єдине, що я б додала, то, мабуть, більше опису, більше самої розповіді, більше деталей. От цього трошки бракувало. Були моменти, коли дійсно здавалося, що трошки зашвидко.

dsc_0537c

А взагалі ця книга чудова. Історія дуже хороша, світла і якось відразу ж хочеться зануритися з головою в цей світ. Як на мене, “Прокляте дитя” чудово доповнило всю серію. Особливо приємно читати тим, хто в дитинстві виріс разом з цими героями і ще тоді перейнявся цією історією, а зараз вже дорослі. Впевнена, вони страшенно вдячні за ті милі миті дитинства, подаровані 8 книгою.

Словом, якщо Ви ще не читали, то раджу вибрати спокійний вечір, взяти цю книгу, каву і, закутавшись в теплу ковдру, прочитати її. Вона таки того варта.

 

Залишити відповідь

