Крем-олія для рук від J`erelia

Усім привіт!

З приходом осені в мене знову постає проблема постійної сухості рук. Щороку я намагаюся знайти свій ідеальний крем і все якось не те. Цього разу я вирішила спробувати крем-олію для рук від української Джерелії.

dsc_0535%d0%be

Упакування в крему дуже зручне. Міцна пластикова туба, з якої дуже легко видавлювати продукт. Власне, часом навіть може вилитися забагато, тому будьте обережні.

Я його почала використовувати ще в серпні і тоді він для мене був крутим. Але я вирішила дочекатися все-таки холоднішої пори і перевірити його. Адже, крем має бути проти сухості та тріщин. А таке в мене буває інколи.

dsc_0532%d0%be%d0%be

Отож крем має зручний маленький носик, через який видавлюється потрібна кількість продукту. Та і взагалі я часто ношу його з собою, аби при потребі нанести трохи на руки в якийсь холодний день.

dsc_0533%d0%bb%d0%bb

Крем має білий колір і дуже легку консистенцію. Також у нього доволі специфічний запах. Загалом, він мене не надто мене дратує, але спершу було незвично. Він гарно наноситься і швидко вбирається. Принаймні в мою суху шкіру.

dsc_0534%d0%be

Ну а тепер найцікавіше. У Львові серйозно похолодало, дощить і я зрозуміла, що саме час для випробувань цього крему.

Крем буде дуже хороший для тих, кому пощастило мати нормальну шкіру рук. Оскільки в мене руки стають дуже сухими в холодний період часу, мені цей крем хіба для денного використання. А саме нанести десь на роботі, щоб підтримати більш-менш нормальний стан. Але не більше. Мені все-таки потрібно значно більше зволоження і живлення в такий період.

dsc_0531%d0%bb

 

  • продукція надана для незалежного тестування
2 comments

  1. Anna · Жовтень 13, 2016

    Для мене такі креми дуже актуальні, бо шкіра сохне страшенно. На вулиці я часто без рукавичок, тому що з дитиною це не завжди зручно. А там і вітер, і дощ, і холод – усе впливає. Тому потрібні потужні засоби, і такий був би у нагоді. Закінчу свій баттер для рук і подивлюся й на цей крем!

    • Sonyasabala · Жовтень 13, 2016

      Для мене він трошки заслабкий) Мені б щось жирніше і живильніше 🙂
      Але взагалі хороший крем 🙂

Залишити відповідь

