Крем та маска для обличчя від Pumpkin Family

Усім привіт!

Я вже колись розповідала Вам про українську натуральну косметику фірми Pumpkin Family. Тоді я була в захваті від неї. А тепер хочу поділитися враженнями про нові продукти 🙂

dsc_0495

До мене приїхала ось така мініатюра крему для обличчя “Зелений чай”. Спочатку я подумала, що його ну зовсім не надовго вистачить, але я дуже помилилася.

dsc_0494

Кремчик має дуже легку текстуру і вбирається просто миттєво. Більше того, його потрібно зовсім мало, аби розподілити по всьому обличчю. Він легкий, майже невагомий, на шкірі не залишає жирного блиску чи якоїсь помітної плівки. Шкіра обличчя в міру зволожена та приємна. Я ним була дуже задоволена влітку та восени. Щоправда, для власниць сухої шкіри, думаю, він не підійде. Та й для зими, коли моя шкіра теж стає трохи сухішою, мені хочеться чогось живильнішого.

dsc_0492

А особливо я любила його наносити відразу ж після масок для обличчя.

dsc_0487

Ось саме розповім про одну із них. Маска для обличчя “Ромашка”. Це не звична для нас маска, яку треба просто нанести, почекати і змити.

dsc_0490

Це суха маска. Або її просто потрібно перед нанесенням розвести з водою або гідролатом, а тоді вже звичне нанести, почекати, змити.

Аромат в маски специфічно ромашковий (дивина, ні? :). Він мені нагадує саме ромашковий чай, але запах саме сушеної ромашки. Сподіваюся, Ви зрозуміли, що я маю на увазі. Пахне доволі інтенсивно. Але потім, на обличчі, я її майже не відчуваю. Може, звикаю.

Загалом. попри мінімальну незручність через все це розведення, маска мені сподобалася. Вона ніжно очищувала обличчя і трошки заспокоювала шкіру. Я б, напевне, не радила її власницям проблемної шкіри, думаю, вона буде занадто ніжна. А от для комбінованої вона хороша.

dsc_0488

Після неї нема відчуття сухості чи “крему мені, негайно!”. Шкіра дуже приємна та ніжна. Але не очікуйте, що вона раптом за одне застосування зробить диво. Треба кілька застосувань і тоді шкіра себе почувати значно краще 🙂

Словом, я знову задоволена продуктами цієї фірми. Раджу і Вам придивитися до неї 🙂

 

  • продукція надана для незалежного тестування
Залишити відповідь

