Фіто-шампунь для зміцнення від J`erelia

Усім привіт!

Я часто шукаю щось ідеальне для свого волосся. І часто розчаровуюся. Поясню чому. Здебільшого, на моєму волоссі все працює нормально. Загалом, моє волосся жорстке, міцне і доволі здорове. Я його не фарбую, тільки сушу феном.

dsc_0506

Давно хотіла спробувати шампунь від Джерелії. Багато хороших відгуків і все таке. Вирішила спробувати від випадіння. Дуже вже всі скаржаться на наявність мого волосся всюди, де я проходжу 🙂

Ось і взяла зміцнюючий фіто-шампунь від випадіння.

dsc_0503

Шампунь прозорий, в міру рідкий з цікавим ароматом. Досі не можу остаточно зрозуміти чим він мені пахне. Разом з тим, хочу сказати, що він не зовсім економічний. Мені його треба багато вилити на волосся, щоб якісно його промити. Але зауважте, що волосся в мене дуже густе. У нього зручне упакування і невеликий носик.

dsc_0504

Після самого шампуню волосся непогане. Я не скажу, що воно надто перетворюється в щось неймовірне, але знову ж так, в мене воно взагалі непогане.

Ну а тепер найцікавіше. Я таки помітила менше випадіння, поки ним користувалася. А головне, я б не сказала, що після того, як я почала користуватися іншим, волосся стало надто багато випадати. Тому не можу сказати, що це лише одноразовий ефект.

Загалом, мені шампунь сподобався. Я його використовую час від часу і досі тішуся результатом. Тому якщо у Вашого волосся щось схоже до осінньої хандри, спробуйте, може, Вам теж підійде.

 

*продукція надана для незалежного тестування

Залишити відповідь

