Масло для кінчиків волосся Shovk від J`erelia

Усім привіт!

Я постійно в пошуку хорошої олійки для волосся. Тим паче, зараз моє волосся зовсім засумувало. Мабуть, теж не радіє такому холодові.

Тому сьогодні поділюся своїм враженням про масло для кінчиків волосся від української фірми Джерелія.

dsc_0511

Це масло має незвичне упакування. Воно має форму спрею, що має бути дуже зручним у використанні. Упакування, загалом, зручне та надійне. Пляшечка невелика та дозатор справний. Вся потрібна інформація також є на пляшечці.

dsc_0510

Спочатку я була скептично налаштована. Якось не звикла, що масло – і у спреї. Звісно, це зручно, але якось засоби у спреї в мене асоціюються з чимось малодієвим.

dsc_0508dsc_0509

Отож тепер про мої висновки.

Перш за все, воно не обтяжує волосся. Я наношу його на сухе, щойно вимите волосся. Відразу ж помітний незначний блиск та мінімальне зволоження.

Я користуюся цим засобом вже певний час. Спочатку я його використовувала влітку, тоді волосся було краще. Ефект, відповідно, також був кращим.

Тепер вже холодно, вітряно та волого. Словом, волосся моє ніяк не тішиться такій погоді. Думала, врятую його цим маселком, проте, цього замало. Тепер ще шукаю щось дуже живильне і зволожувальне. А от на завершення це масло підійде чудово.

Тому якщо Вам потрібне щось легке і не обтяжливе, але при тому у Вас волосся не дуже сухе, то обов’язково придивіться до цього масла. Впевнена, Вам сподобається.

 

*продукція надана для незалежного тестування

Залишити відповідь

