Run boy run by Make Up Revolution

Усім привіт!

Я давно була в пошуку палітри тіней. І, як завжди, зовсім випадково я купила цю від Make Up Revolution. Словом, не буду багато говорити – показую саму палітру 🙂

dsc_0543

Отож упакування в неї дуже приємне. Надійна пластикова упаковка з золотистими написами. Виглядає чудово, але відбитки пальців збирає на собі 🙂

dsc_0549

Отож я обрала саме такий підбір кольорів. Як на мене, ідеально осінній варіант. Та і взагалі для моїх блакитних очей гарна палітра. Тут є 6 матових – вони круглі і нагадують вафельки. А решта – металіки. Я не можу назвати їх просто шимерними. Також тут є велике і дуже зручне дзеркало і двосторонній, не дуже вдалий спонжик.

dsc_0556

Поки я дуже активно користуюся матовими і особливо цим бордовим. Дуже вже припав до душі і до очей 🙂

dsc_0552

Отож всі матові тіньки без бази нанесені пальчиком. Вони не найбільш пігментовані, але з базою від Elf краще виглядають і тримаються довше. Зазвичай, я світлі наношу після бази на все око, а світло-коричневі в складку. А тоді вже бавлюся з кольорами.

dsc_0558dsc_0560

Всі відтінки дуже м’які та приємні. Єдине, вони трошки можуть пилити, тому перед нанесенням я їх обов’язково струшую. У всьому ж іншому тіні непогані. Звісно, я не беруся їх порівнювати з Urban Decay, Too Faced, але за свою ціну вони чудовий варіант.

Ну а тепер найцікавіше 🙂 Один варіант макіяжу в моєму виконанні з цією палітрою.

dsc_0598dsc_0597dsc_0601dsc_0603dsc_0600dsc_0595dsc_0588dsc_0587dsc_0585dsc_0583

І фото всіх моїх сьогоднішніх помічників 🙂

dsc_0565

Ну і на додаток – моє фото в окулярах, якщо Ви теж носите – цей макіяж виглядає добре і з ними.

dsc_0591

 

4 comments

  1. catthekaty · Жовтень 30

    Гарна палітра тіней і тобі дуже личить цей макіяж)

  2. Юлия Цветкова · Жовтень 30

    Соня, тебе очень идет макияж в таких оттенках! Спасибо за отзыв на палетку)

Залишити відповідь

