Немає нічого неможливого. Просто заплануй це! 

Усім привіт!

Я вже більше року намагаюся краще зорганізувати свій час та своє життя. В цьому мені неабияк допомагають пленери. А сьогодні ми поспілкуємось з засновницею бренду SunDays Planner Катею, пленер якої мене зараз дуже тішить.

 

Опиши, що саме тебе наштовхнуло на створення своїх пленерів. Які в тебе були емоції в той час, думки? 
– Незадовго до початку роботи над пленером я звільнилась з посади юриста міжнародної FMCG компанії і зайнялась магазином, який на той час вже 2 роки існував. Працювала над розширенням ассортименту і натрапила на американські пленери. Сама ідея мені дуже сподобалась і я хотіла їх завозити, але 50$ за пленер у нас би ніхто не платив. Тому вирішила зробити свої українські пленери. На той час я не думала, чи буде це приносити гроші і яка буде їх доля, просто вирішила робити. Якраз дуже вчасно зустрілась із своєї колегою з попередньої роботи і вона запропонувала свою допомогу у розробці макетів пленерів. Ось так ми стали і подругами, і партнерами. Даша – дизайнер пленерів. Ми робимо їх удвох.

Чи не було в тебе якогось страху, можливо, щось не вийде чи не сподобається? 

– Запам’ятай, страху не існує. Є об’єктивна загроза життю і здоров’ю. Як, наприклад, коли ти стрибаєш з парашютом. Все інше – не страх, з тобою ж нічого не станеться, якщо ти спробуєш? Ну наступиш на граблі, ну отримаєш досвід. Немає нічого ціннішого, ніж власний досвід. Щоб мінімізувати ризики ми робили маленький тираж. Коли запускали в друк у нас уже було більше 30 замовлень. Тому ми розуміли, що його ми точно продамо. 

Взагалі з якими труднощами ти стикалася на початку? 

– Початковий макет ми переробляли тричі. Як то кажуть:”Треба з цією думкою переспати”. Ми спали і потім міняли, бо не подобалось. Великі труднощі виникли при виборі типографії, потім робота над макетом була для нас обох абсолютно новим досвідом, але корисним. З новою типографією довго притирались, тепер робота йде як по маслу і ми розуміємо один одного з півслова. Ще півроку тому нас не хотіли брати шоу-руми, зараз усі наші офлайн точки продажу самі запропонували нам співпрацю. Робота над брендом просто вимагає часу, нічого не робиться миттєво.

Що тобі найбільше подобається в твоїй роботі? 

– Найбільше мені подобається спілкування з людьми і відгуки про наші пленери. В цих пленерах живе моя душа. Я роблю продукт від А до Я, розвиваю його, думаю про нього і вдень, і вночі, прислухаюсь до клієнтів і охоче виконую їх забаганки. Мені подобається, що ми дуже клієнтоорієнтовані. Ми зробимо так, як вони захочуть. Для однієї клієнтки із Фінляндії ми додруковували цілий блок сторінок, який стосувався відслідковування її життєвих цілей, і теж вшивали його в пленер. 

Що найчастіше тобі говорять твої клієнти? 

– Приємні, теплі і дуже милі вуху компліменти. От, наприклад, сьогодні: 

Какой же классный блокнот!))) респисала неделю, наклеила стикеры, прям приятно открывать☺))) спасибо Вам☺)))


І так усі! Розумію, що десь це заслужено, тому дуже радію. Це дуже мотивує.

Як давно ти сама почала планувати свій час? 

– Рівно із появою у мене першого пленера – 1 грудня 2015 року

Які три головні правила планування ти для себе визначила?

– Ніколи не шкодуй часу на планування

– плануй усе до дрібниць, не потрібно робити вигляд, що ти усе пам’ятаєш.

– намагаюсь побільше запланувати на перші три дні тижня. В пленері це якраз 1 сторінка.

 Яка найбільша зміна відбулася в твоєму житті завдяки твоєму плануванню? 

– Я почала встигати набагато більше. Тому почала брати на себе більше задач. Зрозуміла, що немає нічого неможливого, потрібно просто це запланувати. 

Чому ти вважаєш красивий та цікавий пленер є запорукою вдалого планування? 

– Тому що пленер, це твій друг на рік. Я усім кажу, що паперовий пленер кращий за електронний. Електронні пленери бездушні. Ти пишеш туди, а потім не виконуєш. А з таким пленером і робити хочеться, і відкривати його частіше. І писати в ньому більше.


Який для тебе ідеальний час для планування? 

– Я планую тиждень в неділю ввечері. Точніше тісно планую пн-ср. Інші справи пишу вже по мірі виникнення. Ввечері кожного дня можу сісти перечитати справи на завтра і дописати, що я ще вважаю можливим зробити із колонки “To do на тиждень”.

Чи багато несподіваного та незапланованого відбувається в твоєму житті зараз?

– Звідки ти знаєш?)))) Так, дуже багато несподіваного, але в основному запланованого. Не повіриш, навіть твоє ось це інтерв’ю було заплановане, тільки на наступний місяць)))) У мене є план на рік, який я написала разом із бізнес-коучем. Кожні 3 місяці я його переписую і коригую. Багато несподіваного починає траплятись наперед із давно написаного плану. Тому я і кажу – не шкодуйте час на планування. План – це вже половина справи.

Розкажи про свій типовий день. Наскільки він заповнений, чи маєш багато вільного часу, чи багато встигаєш? 

– Мій типовий день розписаний до 6 години. Потім я забираю дитину з садочка і далі час для Єви. Звісно бувають інші вечори, але це, швидше, виняток, і вони плануються завчасно. 2 рази на тиждень у мене зранку зал, в інші дні я на ранок- обід планую зустрічі і з друзями, і по роботі, крім того мені потрібно опрацювати, спакувати і відправити замовлення з сайту, зробити макети іменних обкладинок, забрати обкладинки і т.п. із типографії, звести бухгалтерію, замовити або поїхати купити “сировину” і не забути при цьому всьому 4 рази поїсти)))


Скільки приблизно відсотків справ ти виконуєш з тих, які ти собі запланувала в пленері?

– 95%) Якщо я щось записала, значить мушу виконати. Це такий внутрішній челендж. Я ж не для когось планую – для себе. Є у мене одна справа, яка тягнеться за мною з весни – пересадити  Zamioculcas. Я переносила її десь тижні 4, потім просто перестала записувати. Ну не можу я пересадити його, руки не доходять. Добре, що згадала, треба знову записати, але тепер вже виконати))) 

На твою думку, чи може планування допомогти стати людині хоч трохи успішнішою?

– Може – це доведений факт. Знайди хоч одну успішну людину, яка не планує. Просто прокинутись зранку і дожити до вечора і приблизно памятати 3-5 справ на тиждень – це не планування. Ти повинен знати, яким ти хочеш бути через місяць, пів року, рік, 5 років… Мені через 5 років буде аж 35 і ким я буду, і якою я буду, і де залежить від того, що я роблю сьогодні і буду робити завтра. Твої плани можуть змінитися з часом, але це тільки тому, що вони просто виконалися раніше терміну(як часто і буває) або ти зрозумієш чіткіше, чого ти хочеш і чому.

Що ти порадиш тим, хто починає свою справу?

– Пораджу просто робити: в кращому випадку у вас вийде, у гіршому – у вас буде величезний досвід. А досвід це те, чого немає у інших, він коштує дорого. А про страху не існує я вже казала. Просто щиро і захоплено робіть, а через рік оглянетесь і здивуєтесь від того, які ви молодці. 
Фото взяті з особистої сторінки у Facebook. 

Залишити відповідь

