Лак для нігтів від J`erelia

Усім привіт!

Минулий лак від Джерелії мене дуже потішив, тому я просто не могла пройти повз і не спробувати ще один відтінок. Тому сьогодні розповім про Мальву на своїх нігтях.

dsc_0519

У мене відтінок Мальва і дійсно такий вже спокійний осінній колір, до якого аж рука тягнеться. Я б сказала, що він не є типовим для мене кольором. Навіть чи не єдиний такий відтінок в моїй маленькій лаковій колекції. Але якось дуже вже мені припав до душі, тим паче, на сайті Джерелії не так вже і багато відтінків.

dsc_0520

Потрібна інформація є на кришечці. Загалом, лак мені сподобався. Я наношу його в два шари і зверху топ, так мені подобається найбільше. Лак не розтікається, не надто рідкий, має хороший пензлик, яким зручно користуватися.

dsc_0521

Загалом, лак мене потішив і я була б непроти, якби було трохи більше відтінків на вибір. Тоді йому просто ціни б не було і я точно пробувала ще якийсь. Раджу придивитися до цих лаків, вони навіть дуже вдалі.

14914719_687402374750938_1005757460_n

 

*продукція надана для незалежного тестування

Залишити відповідь

