Мегам’ятна Біо маска від Lush

Усім привіт!

Давно я Вам нічого показувала з продукції Lush. Хто не знає, – це британська фірма доглядової та частково декоративної косметики. Вони позиціонують себе як натуральна марка, яка не тестується на тваринах та навіть підходить вегетеріанцям. Але сьогодні мова йтиметься про один із бестселерів марки – мегам’ятну маску для очищення шкіри обличчя.

dsc_0392

Маска упакована в невелику коробочку чорного кольору з переробленого пластику. Фірма ж еко і все таке. На ній вся потрібна інформація. І склад, і опис, і як використовувати, і навіть якісь рекомендації. Є навіть намальований портрет того, хто її зробив 🙂 Ця особливість Лашу дуже мила, як на мене.

dsc_0395

Кришечка, до речі, закручується надійно і не протікає. Тримати її краще в холодильнику, так вона прослужить довше. Хоч це і не фреш-маска (можливо, я таки нарешті спробую якусь і Вам розповім), але термін придатності теж невеликий.

dsc_0394dsc_0393

Маска має блідо зелений колір і пахне м’ятою. Дуже неочікувано, правда? 😉 Консистенція густа, на обличчя наноситься нормально і потім тримається дуже комфортно. Я з нею могла довго просидіти і жодного дискомфорту не відчувала. Трохи підсихала на обличчі, але без відчуття сильного стягнення. Вона має добре очищувати пори і приводити шкіру в хороший стан.

dsc_0396

В мене лайтовіший варіант цієї маски, він має приставку “Біо”, ще є просто “Мегам’ятна”, яку радять тим, у кого шкіра проблемна і жирна. Моя ж комбінована, тому я взяла цю. Виробник обіцяє глибоке очищення пор та нормалізацію стану шкіри. Проте, я б не сказала, що маска дійсно глибоко очищує.

Я б сказала, що вона трохи очищує шкіру, але дійсно приводить її до кращого стану. Вона також не дає ефекту вже і зараз. Їй треба трохи часу, тоді буде видно, що дійсно шкіра стала кращою. Тому фанатам експрес-масок з миттєвим ефектом вона не сподобається. Але також не варто забувати, що шкіра в кожного різна. І цілком можливо, що Ваша вподобає саме цю популярну маску.

А я ж хочу придивитися до знаменитих лашівських фреш-масок. Може, там буде “вау-ефект” 🙂

20 comments

  1. vira koshlata · Листопад 8

    В мене була ця маска раніше. Дуже ефективна для жирної пористої шкіри.

    • Sonyasabala · Листопад 8

      Я почала помічати ефект з часом. В мене комбінована, була непогана)
      Дякую за коментар 🙂

  2. Уляна Вербицька · Листопад 8

    Хочу спробувати якісь зволожуючі Лашівські масочки)) Бо щось останнім часом стан моєї шкіри мене дуже розчаровує))) А так буде нагода їх гарно протестувати)

    • Sonyasabala · Листопад 8

      А я от щось постійно в пошуку очищення. До речі, в них є фреш маски тепер щотижня, то там є якісь зволожувальні. Спробуєш – розповідай 🙂

  3. IraBlogging · Листопад 8

    Дякую за відгук, якраз складаю собі списочок що купити, коли доберусь до магазину 🙂 Теж хочу багато чого спробувати, і люблю мятні маски, маю Queen Helen Mint Julep, і дуже задоволена 🙂

    • Sonyasabala · Листопад 8

      Ой, навіть не чула про таку маску. І як вона?
      А що ще маєш в списку спробувати? 🙂

      • IraBlogging · Листопад 8

        Вона дуже кльова, дійсно глибоко очищає, і дає відчуття свіжості, і до речі досить бюджетна, вона є на iHerb. А з Лашу дуже хочу спробувати їхні пінки для ванни, чула що вони в великими “куснями” йдуть, і їх можна ламати на шматочки, скраби для губ, і умивалку Ангел 🙂

      • Sonyasabala · Листопад 8

        Гляну, дякую 🙂
        Піни – класні, дійсно. Ще круті бомби) для якогось зимового холодного вечора 🙂
        Скарби хороші, якщо губи не дуже сухі. Бо мені так собі він. Вмивалка хороша, але незручна 🙂 Шматки падають часто в умивальник 🙂

  4. IraBlogging · Листопад 8

    О, то ти експерт, дякую! викидаю зі списку скраби, і додаю бомбочки 🙂

    • Sonyasabala · Листопад 8

      Так, трошки з ними співпрацювала 🙂
      О, а шампуні їхні взагалі шикарні 🙂 Тверді не пробувала?

      • IraBlogging · Листопад 8

        Ні, не пробувала, якщо порадиш щось для супер жирного волосся, то спробую 🙂

      • Sonyasabala · Листопад 8

        Спробуй твердий шампунь Новинка. Він дуже круто промивав волосся. Або ще вони радять Чистісінький зелений, але там є якісь чи то трави, чи то водорості, не пригадую, словом, з часом можуть трошки опадати, але ефект теж хороший. Ну Новинка хороший, заразом має м’яту в собі і допомагає з ростом волосся 🙂

  5. IraBlogging · Листопад 8

    Дуже дякую! Буду пробувати 🙂

  6. bright ♥ clue · Листопад 8

    Я пробувала Мегам’ятну, але найбільше сподобалась “Експрес допомога” з чорницею, на основі білої глини. Для моєї жирної шкіри гарненько підходила, але після неї личко просило ще гарненький зволожувальний кремчик. Але вирівнювався тон і плямки від висипань теж висвітлювались.

    • Sonyasabala · Листопад 8

      Це, мабуть, якась із фреш? Я тоді мусіла брати цю, бо фреш масок в той час не було, а маску хотілося вже і зараз 🙂

      • bright ♥ clue · Листопад 8

        так-так, Експрес допомога то з серії фреш масок. Їх справді складно вхопити, але можна залишити свої дані і попросити, щоб передзвонили,коли масочки будуть в наявності.

      • Sonyasabala · Листопад 8

        Тепер ці маски виробляють в Києві і тому вони щоп’ятниці доставляються по Україні 🙂 Тому можна вже не переживати, що закінчиться 🙂

  7. juliazhuravlova · Листопад 8

    Хочу спробувати таку масочку, хоч більше полюбляю сама готувати їх вдома))
    взагалі вся продукція Лаш така класна))
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    • Sonyasabala · Листопад 8

      А я от не вмію все це вдома готувати, тому тільки беру готові 🙂 Якесь все не те в мене виходить 🙂
      Дякую за коментар!

Залишити відповідь

