Підводка для очей від J`erelia

Усім привіт!

Сьогодні в мене чергова порція декоративки від української Джерелії.

dsc_0522

Рідка підводка для очей помістилася у маленькій чорній упаковці з пластику, на ній блакитні написи та візерунки. Мило, стильно, лаконічно. До упакування жодних претензій.

dsc_0523

Підводки тут 4,5 мл і вона коричнева. Давно думала спробувати саме цей колір. Як на мій непрофесійний погляд, склад доволі непоганий, але треба розбирати детальніше, щоб сказати точніше.

dsc_0524

Отож сама підводка має звичний пензлик, який зовсім не гнеться і є доволі твердим. Малювати ним, впринципі, зручно. До речі, колір не такий коричневий, як би того хотілося. Я б навіть сказала, що він ближчий до темно-коричневого чи навіть чорного.

dsc_0525

Ну а тепер про мій досвід з цієї підводкою. Отож, я великий профан у малюванні стрілок. Ще намалювати їх скошеним пензликом я можу, а от такою підводкою ну ніяк. І дива не сталося, цю я також не приручила. Можливо, людям з кращими навичками вона сподобається більше, але я ніяк не змогла намалювати нею нормально стрілки. Також мені не дуже сподобалося те, що підводка дуже рідка і доводилося чекати поки висохне мало не з закритими очима.

Словом, малюватиму я свої стрілки і надалі за допомогою пензлика. А Ви розповідайте чи пробували цю підводку і чи любите їх взагалі?

2 comments

  1. Anna · Листопад 10

    Тут просто навичкі потрібні. Тобто треба тренуватися й тренуватися, тоді можна якось приручити такі підводки. Але в мене досі стрілки хоч і виходять непогано, але ж товсті-товсті. Не кожного разу це подобається й буває у нагоді.
    Ця підводка класна за кольором, я б сама спробувала такий відтінок!

    • Sonyasabala · Листопад 10

      Так, а в мене часу часом бракує на макіяж)
      Дякую за коментар 🙂

Залишити відповідь

