Молочко для інтимної гігієни від Ельфа

Усім привіт!

Сьогодні я вперше в своєму блозі зачіпаю таку делікатну тему. Але ніде правди діти – тема важлива.

dsc_0641

Отож сьогодні трошки поговоримо про своє, дівоче 🙂 Насправді, засоби для інтимної гігієни є дуже важливі, а головне важливо їх вибрати правильно. І тут мені на допомогу прийшла Ельфа.

Зовсім недавно вони випустили цілу нові лінійку засобів для дівчат. Мені вдалося випробувати молочко для чутливої шкіри. За словами виробника молочко має ніжно та делікатно очищати, при тому залишати відчуття свіжості на цілий день. Звучить красиво 🙂

Упакування в засобу дуже зручне – пластмасове зі зручною помпою, яку можна заблокувати і нічого нікуди не виллється. На самому упакуванні, до речі, вся потрібна інформація – дуже зручно, не треба багато і довго шукати 🙂

Враження в мене після цього засобу дуже приємні. Я довго його тестувала, все-таки відповідальна річ. І тому можу сказати, що все дійсно так, як обіцяє виробник. Жодних дискомфортних відчуттів чи будь-чого неприємного не було. Навпаки – дійсно ніжне та делікатне очищення.

Молочко має білий колір та звичну для таких продуктів консистенцію. Аромат майже не вловимий, дуже ніжний.

dsc_0642

Словом, я тепер обов’язково спробую ще якесь із цієї серії, якщо не постарію до того часу, коли в мене закінчиться це 🙂 Насправді, його потрібно дуже і дуже мало.

А детальніше прочитати про нього можна тут.

 

*продукція надана для незалежного тестування компанією Ельфа

 

3 comments

  1. Oksana Furlet · Листопад 25

    А у Вас є блог на блогспоті? 🙂

    • Sonyasabala · Листопад 25

      Ні, мені більше вордпрес до душі 🙂

      • Oksana Furlet · Листопад 25

        треба спробувати розібратися, що тут і до чого 🙂

Залишити відповідь

