Make Up Revolution Skulpt & Contour Kit

Усім привіт!

Я давно шукала якийсь хороший бронзер, але якось руки не доходили взятися за це і знайти вартісний. Проте, нещодавно я побачила стенд з Make Up Revolution, яка мені встигла полюбитися своїми тінями. А коли я побачила цю палітру, то просто не змогла пройти повз. Тому сьогодні про неї і розповім 🙂

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8-1

Ось так компактно і красиво виглядає палітра. Упакування дуже зручне і надійне. Вже ось місяць – а все як новеньке, навіть букви не стерлися. Кришка зверху майже вся прозора, тому дуже добре видно сам продукт.

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8-3

Позаду – вся потрібна інформація: назва, склад, грами, відтінок та інше. У мене відтінок 001. Упакування, до речі, з чорного пластику, який виглядає доволі надійним. Кришечка відкривається без проблем та зламаних нігтів.

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8-2

Також всередині є тонке дзеркало на вершечку кришки. Я б не сказала, що воно аж вау, але за відсутності ліпшого – можна щось намалювати. Жодних пензликів в комплекті нема.

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8-4

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8-5

Ну а тепер деталі. Отож, тут в нас стандартний набір: бронзер, хайлайтер, рум’яна. Два продукти – рум’яна та хайлайтер мають помітний шимер, а бронзер – матовий.

Бронзер дійсно підходить в якості скульптора, хоча й не сірий, та рудуватим на шкірі не здається. Ну і великий плюс – це його матовість. Пігментація хороша, при необережності можна і пляму поставити.

Хайлайтер – круте холодне сяйво. Не блискітки, що дуже тішить. Він також пігментовий, а тому фанатам делікатного, майже не помітного сяйва, не сподобається. Я ж люблю таке 🙂

Ну і нарешті рум’яна. Таких в мене ще нема. Ці мають також шимер і теплий підтон. Вони менш пігментовані, але свій рум’янець шкірі нададуть. Разом з ним ще трошки сяйва на щічки. Краса!

Ось так все виглядає. Зліва без інтенсивного штучного світла (мало не написала з природним, але зима і світла бракує), а праворуч – з ним.

%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8-8

Отож, мої висновки. Я дуже вподобала цю палітру і користуюся нею кожен раз, коли наношу макіяж. Вона зручна, приємна в користуванні та ще й бюджетна. Тому якщо шукаєте щось схоже – придивіться до цієї 🙂

Залишити відповідь

