SunDays Planner 2017: Датована версія

Усім привіт 🙂

Почався грудень, а значить офіційно прийшла зима. Я її просто обожнюю, а якщо ще й погода відповідно, то взагалі неймовірно. Сніг, мороз, різдвяні вогники всюди. А головне – це час для затишку ну і свят. А тому сьогодні хочу показати один дуже крутий пленер, який чудово підійде і в якості подарунку 🙂

30

Як я довго вибирала обкладинку. Я просто сиділа і не могла вирішити, що я хочу. Словом, зупинилася на цій і дуже задоволена. Вона крута! Кольорова, але не занадто, і ще й місто.

Тепер про враження.

В мене вже був минулий пленер і я ним дуже задоволена. Тому тут сюрпризів не було – він прекрасний. По-перше, кольоровий, яскравий, а тому закидати десь його не хочеться. По-друге, він добре продуманий. Хтось вже подумав як ліпше зробити, щоб ви могли все встигати. А це дуже важливо. Ну і він мені ідеально підходить тижневим і місячним розворотом.

4138

Окрім того, тут багато мотиваційних цитат, які трошки підштовхують і піднімають настрій. Взагалі, сам пленер уже піднімає настрій.

Тому ось Вам багато фото. А також маленький сюрприз від мене. Якщо хочете його замовити, а зробити це можна тут, то матимете від мене 15% знижки, якщо вкажете промокод PlanwithS при замовленні. Він діє місяць, тому можете придбати навіть на подарунок комусь 🙂

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

6 comments

  1. Oksana Furlet · Грудень 3

    Який щоденник крутий! І це ж дуже потрібна річ. Я, наприклад, без нього не можу, він у моєму зимовому вішлисті найперший 🙂

    • Sonyasabala · Грудень 3

      Ось! Я те саме)) А цей просто ідеальний)) Раджу спробувати))

      • Oksana Furlet · Грудень 3

        о, він неймовірний! єдиний дрібний мінус – він завеликий для моєї сумки 🙂

      • Sonyasabala · Грудень 3

        А мені влазить добре) Хоча сумка в мене середня 🙂

  2. Natalie Mamonova · Грудень 4

    Пленери – то моя слабкість! дякую за чудовий огляд! Пам’ятаю, раніше у тебе був щоденник від План Є? У мене також ☺
    Я наразі користуюсь не датованим, трохи пізніше зроблю постик про систему свого планування у себе на блозі. Отже, запрошую в гості, дуже буду рада дружбі блогами ☺ makeupyourmindez.blogspot.com

    • Sonyasabala · Грудень 4

      Дякую!
      Так, він і є, але я часом закидала, мені не подобається там система планування. А постійно друкувати свої сторінки якось набридає. Тому вирішила змінити на цей)
      О, буде дуже цікаво! Обов’язково зазирну 🙂

Залишити відповідь

