Корейський кушн від Beyond

Усім привіт!

Зовсім недавно у Львові нарешті відкрився магазин корейської косметики Beyond, яка встигла полюбитися багатьом дівчатам. Тому і я вирішила забігти туди, коли була в пошуках нового тонального. Сьогодні мова йтиметься про корейський винахід, який я ще не встигла випробувати досі, – кушн.

2

Отож в мене BB cushion Angel snow. Для тих, хто не знає, що таке кушн.

Зовні цей продукт нагадує пудреницю. Але, відкривши кришку, ти побачиш пористий спонж, просочений рідким тональним засобом. Щоб простіше було зрозуміти, як саме виглядає кушон, уяви, що CC або BB-крему за допомогою додавання мінеральної води додали легшу текстуру, помістили в спонж-подушечку, зверху накрили ще однією губкою і упакували в компактну коробочку!

Ось таким чином виглядає мій кушн від Beyond. Всередині там пориста губка з тональним.

9

Я вже користуюся ним добрих два тижні і маю кілька вражень. Отож, коли я його вперше нанесла в магазині, він мені не сподобався. Шкіра не була в хорошому стані, ще й він якось ліг не зовсім вдало. Ну і відтінок трохи темніший. Але проходивши з ним півгодини я побачила зміни. По-перше, колір таки адаптувався під мій відтінок. По-друге, шкіра з ним виглядала краще. Та й цікавість блогера перемогла і я вирішила спробувати новий для себе кушн.

4

Мила упаковочка білого кольору, до якої так і тягнеться вранці рука. Мені в ньому подобається сама текстура. Тим паче, що шкіра в мене суха і він на ній лежить ідеально. Також я помітила, що наносити його вологим спонжем на кшталт б’юті блендера набагато краще. Чомусь ефект так мені подобається більше.

Загалом, шкіра з ним виглядає чудово. Здорово, натурально і з гарним сяйвом.

10

Словом, дуже задоволена цим кушном і раджу спробувати 🙂 Проте, якщо  у Вас суха чи нормальна шкіра. За інше ручатися не можу. Далі хочу ще спробувати їхні масочки, а також СС-крем.

А Ви щось пробували з цієї фірми? Діліться враженнями 🙂

6 comments

  1. Oksana Furlet · Грудень 26

    Відтінок дійсно темний 🙂
    З брендом ще поки не знайомилась, хоча частенько його стрічаю.

    • Sonyasabala · Грудень 26

      Насправді, відтінок на обличчі стає нормальним.
      Я от хочу ще до них зазирнути 🙂

  2. catthekaty · Грудень 26

    Ого) Він такий жовтий на пальцях… А де в нас магазин Бейонд?

  3. Уляна Вербицька · Грудень 26

    Ого ….який він жовтий. Але я зацікавилась)))

    • Sonyasabala · Грудень 26

      Але він класний)) реально сподобався 🙂
      Нарешті тоналка не видна на обличчі)
      І там є спец прибор, яким можна в них визначити тип шкіри і що їй потрібно! Забіжи в магазин обов’язково 🙂

Залишити відповідь

