Детокс маска від Dushka

Усім привіт!

Що робити в останній день року? Звісно, розповідати про маски для обличчя 😉

Не те, щоб клопотів у мене не було сьогодні, але дуже вже хотілося поділитися з Вами цим відгуком, який планувався все давно, і не залишати його на наступний рік.

2

Маски я дуже люблю. Вони, зазвичай, дають хороший ефект і шкіра від них стає ліпшою. Тому вирішила спробувати і заразом поділитися з Вами своїми враженнями.

Маска повинна очищати, звужувати пори та з часом нормалізувати колір обличчя.

3

Упакування в неї звичне, кришка закручується добре, нічого не протікає. Маски тут, до речі, щедро. 200 мл вистачить на довго.

Консистенція у неї нагадує крем, легко розподіляється по обличчю. Жодних проблем з носінням маски в мене не виникло. Вона зовсім трішки підсихає, але не критично і шкіру при тому не сушить, за що їй велика шана і дяка 🙂

4

Склад, до слова, невеликий, але дуже приємний. Олія виноградної кісточки, гідролат лаванди, вода і емульгатор (хто розбирається, підкажіть, наскільки цей емульгатор страшний в кінці складу?)

Словом, тепер мої враження. Вже з першого застосування моя шкіра стала дуже приємна на дотик. Але це було тільки перше застосування, тому я не дуже розчаровувалася. І правильно. Далі було ліпше. Після кількох наступних шкіра стала кращою. Дійсно вирівнявся колір, пори стали менш помітні і взагалі стан шкіри покращився. В загальному мені не доводиться наносити багато тонального, аби шкіра виглядала добре.

Тому раджу придивитися до цієї масочки або написати дівчатам, які порадять маску для Вашого типу шкіру. Впевнена, Вам сподобається 🙂

А я біжу далі готуватися до святкування. Гарного всім дня, незабутньої ночі та найкращого 2017 🙂

Дякую, що Ви всі зі мною і побачимось вже у наступному році!

 

*продукція надана для незалежного тестування

 

2 comments

  1. Oksana Furlet · Грудень 31

    Цікава маска. З брендом досі не знайома 🙂
    З Новим роком, Соня!

Залишити відповідь

