Серія по догляду за обличчям від Джерелія

Усім привіт!

Раніше я вирішила спробувати всі 3 кремчики для обличчя з однієї серії і подивитися наскільки буде хорошим результат. Обрала я крем денний, нічний та для шкіри навколо очей від Джерелії для комбінованої шкіри. Ну а далі про ці 3 креми детальніше.

2

Почну з денного крему з муцином равлика серія Florana для нормальної та комбінованої шкіри. Упакування чудове, все гарно закручується, симпатичне і невелике.

5

Консистенція легка, невагома і мені трошки нагадує збиті вершки. Колір білий, запах якийсь дуже легкий косметичний. Я б сказала навіть “джерелівський”. На мою суб’єктивну думку аромат доволі такий собі.

Всмоктується дуже швидко. Я б сказала навіть миттєво. От зволоження трошки мало мені. Хоча ймовірно він класно підійде тим, у кого шкіра ближче до жирної.

10

Упакування у нього ідентичне до попереднього крему.

Консистенція схожа, але трошки більш живильна. Хоча хотілося б чогось трошки іншого від крему-йогурту.

Нічний крем з приставкою йогурт мав би допомогти зі всякими запаленнями, прищиками та іншими неприємностями на обличчі. Словом, не крем, а якась магія нічна.

13

Ну і останній кремчик з цієї серії – для шкіри навколо очей.

14

Тут упакування вже зовсім інше. І воно мені більше подобається. Акуратний гігієнічний дозатор – те, що треба для крему.

Крем-контур має зволожувати, підтягувати і приводити в ліпший стан делікатну шкіру навколо очей.

18

Ну а тепер коротко мої враження від цих кремів.

Загалом, серія мене не вразила. Я довго чекала, поки хоч щось зможу написати. А досі, окрім, ну крем як крем, і сказати нічого. Біда та й годі, блогери зрозуміють.

Я не помітила від цих кремів хоча б якогось ефекту. Більше того, з часом мені відверто почав набридати аромат і відчуття чогось надто “косметичного” замість відчуття чогось “натурального” на обличчі. На жаль, не можу пояснити ще чіткіше, сподіваюся, ви мене зрозуміли 🙂

Єдине, крем для шкіри навколо очей доволі непоганий. Підтягнення, звісно, я не побачила, рано ще, але зволоження хороше.

Я не можу сказати, що серія ця ну геть погана. Просто, імовірно, це просто не мої продукти для обличчя.

 

*продукція надана для незалежного тестування

4 comments

  1. IraBlogging · Січень 2

    Як я тебе розумію, це дійсно найгірші для написання постів продукти, коли і сильно хвалити не можеш, але і розкритикувати теж – крем, як крем, чи туш, як туш. Сама відкладаю такі продукти на потім, зі сподіванням може якось себе проявить.

    • Sonyasabala · Січень 2

      Ну от. Це саме те) А потім вже якось так чекала, щоб вони запрацювали, що аж зрозуміла, що зовсім не працюють.

  2. Oksana Furlet · Січень 3

    Розумію, дуже розумію…
    Я так три місяці тестувала ейвонську сироватку… скоро напишу про неї…
    А від Джерелії мені одна масочка подобається, а більше й не пробувала 🙂

    • Sonyasabala · Січень 3

      Ну ось 🙂
      Я щось від Джерелії то в захваті, то ніяке. А яка масочка?)

Залишити відповідь

