Зимовий батер від Pumpkin Family

Усім привіт!

За вікном легенько хурделить, морозець добряче щипає обличчя, а під ногами гучно рипить сніжок. Зимова казка та й годі. А під всю цю зимову красу дуже пасує мій новий батер.

6

Сподіваюся, що Ваші свята пройшли гарно, по-сімейному і дуже тепло, навіть не зважаючи на добрячий мінус за вікном. А справжнім відкриттям для мене став ось цей батер від Pumpkin Family, який прийшов до мене незадовго до свят.

По-перше, упакування дуже красиве. Лаконічне, миле – все як я люблю. Воно дуже просте, але все зручне і гарно закривається. Претензій – жодних.

7

Хоч упакування і невелике, але його точно вистачить на довго. Як я вже встигла його спробувати, в нього дуже економне використання. Думаю, вся справа в тому, що він дуже густий і його треба зовсім трошки. До слова, його ліпше наносити на вологу шкіру – легше вбирається.

8

Колір – молочний. Консистенція – густе масло. Це справді як масло, обережно, пробувати на смак не варто 🙂 Аромат – просто неймовірний. Вже в баночці він шикарний, а коли нанести його на шкіру, він ще більше розкривається і навіть трошки інший. Але тим не менше, коли я вперше його нанесла на тіло, то кілька хвилин не могла натішитися ароматом.

Отож, батер крутий. Аромат, текстура, ефект на шкірі – все на висоті. З задоволенням користуюся ним, а на весну хочу якийсь більш весняний (вибачайте за тавтологію) аромат. До речі, найбільше чути саме цитрус, але оскільки там кориця, то аромат зрештою вийшов дуже приємний, я б сказала, солодший цитрус.

Словом, раджу спробувати – ідеальний зимовий продукт!

А наразі дякую за увагу, вдалих всім святкувань і виходу з них 🙂

8 comments

  1. juliazhuravlova · Січень 10

    Гарний пост! Придивлюсь до цього батера)

  2. Oksana Furlet · Січень 10

    Цитрус із корицею – саме те, чого хочеться на зиму 🙂
    Треба придивитися, баттери я люблю і їх мені завжди мало 🙂
    Дякую за огляд!

  3. Blyskitka · Січень 10

    Теж колись мала їх баттер – шикарний!
    P.S Дуже гарні фоті 🙂

  4. Natalia Mamonova · Січень 11

    Апельсин-кориця – один з найзимовіших і найсмачніших смаків! Дякую за огляд, візьму до уваги ☺

    • Sonyasabala · Січень 11

      Аромат там дійсно шикарний. Шкода, що не можу його передати 🙂

Залишити відповідь

