Догляд за волоссям від Pena

Усім привіт!

Тема догляду за волоссям в мене завжди актуальна. Якось так виходить, що я постійно перебуваю в пошуку чогось ідеального. Ну ось і сьогодні розповім про свій черговий експеримент.

Отож я обрала цілий набір для догляду: шампунь, кондиціонер і маска. Все це прийшло в дуже милій коробочці. Досі, до речі, не придумала, що з нею робити. Маєте варіанти? 🙂

DSC_1029

Також в ролі тестери дівчата поклали мені Зимовий крем для рук. Аромат у нього шикарний, вбирається швидко, жирності нема, ручки зволожені. На наступну зиму точно візьму собі 🙂

DSC_1038

Не дивуйтеся, чому я починаю з маски. Її треба наносити до того, як мити волосся. Я обрала собі маску для живлення та зміцнення. До речі, всі масочки цієї фірми на основі кокосової олії. Я вже давно люблю цю олійку для волосся, тому була тільки рада. Словом, маска дійсно нагадує кокосову олійку – і за текстурою, і за ароматом. Її потрібно нанести за 30-40 хв до миття голови. Потім змити шампунем. Так вона має діяти якнайкраще. Вже після першого застосування волосся блискуче, легке, живе і дуже гладеньке. Хоч її тільки 100 мл, вона дуже економна і гарно розподіляється по волоссю. Словом, я дуже нею задоволена.

Далі потрібно маску змити шампунем. Я, зазвичай, змиваю двічі. Олія, все-таки.

DSC_1030

А ось і шампунь. Його я побачила у Фейсбуці і вирішила, що хочу спробувати. Так і купила всі засоби 🙂 Словом, шампунь для зміцнення з малиною. Мені зміцнення точно не  бракуватиме після зими.

Баночка має майже 300 мл і дуже зручну помпу. Оскільки у нього в складі я не знайшла СЛС, піниться він погано. Відтак, промиває моє волосся далеко не з першого разу і не з одного натиску. В мене взагалі волосся дуже густе і жорстке, тому промити його звичайним шампунем важко, а тут натуральний. Словом, користуватися тільки цим шампунем я точно не зможу. Доводиться його комбінувати. Та і сказати, що волосся живе і гарне лише після нього не можу сказати, бо користувалася всім в комплексі. Тому шампунь мені не підійшов, на жаль. Розхід великий – ефекту не багато.

DSC_1034

В такій же баночці помістився і кондиціонер. Він також для зміцнення з апельсином, розмарином та іланг-ілангом. Аромат просто мій-мій. Текстура легка, зрештою, звична для кондиціонера. Хоча часом вони бувають густіші, цей швидше нагадує молочко для тіла.

Ефект від кондиціонеру хороший. Волосся розсипається, гарно розчісується і взагалі доволі безпроблемне. До речі, аромат на волосся тримається доволі довго, що є дуже дивно для мого волосся.

Отож, в підсумку скажу, що загалом мені сподобався догляд за волосся від Pena. Але шампунь, на жаль, не підійшов. Після цього комплексу волосся дуже живе, здорове і блискуче, тому залюбки користуватися ним і далі, лише комбінуватиму з якимось іншим шампунем.

Розповідайте про свій догляд за волоссям і до зустрічі 🙂

 

2 comments

  1. FaynaSova · Березень 23

    Ми не ми без експериментів 🙂
    Кондиціонер, на жаль, мені за запахом ілангу не підійде 🙂

    • Sonyasabala · Березень 23

      То вже як кому) Я не впевнена чи точно він пахне тільки ілангом, але дуже приємно 🙂

Залишити відповідь

