Весняні помади від Dini

Усім привіт!

Цієї весни мені раптом захотілося нюду на губах. Це мене неабияк здивувало, бо ж зазвичай я люблю все яскраве. Тим не менше, дуже вже захотілося чогось спокійного, щоденного і легкого. Тому вирішила спробувати дві помадки від української фірми Dini. Одна матова, інша зволожувальна. Про них сьогодні і розповім.

DSC_1131

Почну з незвичного для мене формату – матової помади. Зізнаюся, я ще дійсно матової помади поки не пробувала. От якось завжди оминала, губи в мене сухі і навіть звичайні помади часто сидять погано. А тут матова. Але я зрозуміла, що час прийшов і треба спробувати 🙂

DSC_1133

Перш за все у неї крутий аплікатор. Він і набирає потрібну кількість продукту, і зручний в нанесенні. Контур малювати зручно і легко. Аромат у помадки легкий, ненав’язливий, мені подобається. Колір мені ідеально підійшов, легкий, весняний, але разом з тим денний і якийсь свіжий чи що.

DSC_1135

З першого нанесення помада лягає рівно, колір насичений. Засихає до матовості за кілька хвилин і тоді не відбивається ніде. Важливий аспект – помаду я не відчуваю. От взагалі. Вона дуже комфортна в цьому плані, хоча й не носиться дуже довго. Каву вона в мене пережила, хоч і з незначними втратами. Вона, до речі, зовсім не сушить губи. Я її після двох кав стерла і нанесла ще раз без жодного бальзаму чи зволоження і все було гаразд. Словом, якщо ще згадати, що ціна помади дуже бюджетна, то можу сміливо радити її 🙂

DSC_1137

Друга помадка вже зволожувальна. Звичніша для мене текстура. Колір теж дуже нюдовий, але холодніший, ніж попередня.

DSC_1140

Текстура у неї дуже кремова, приємна, вона легко ковзає по губах і гарно наноситься. Лежить на губах теж невагомо. Колір у неї насичений, не потрібно кілкьа шарів наносити, щоб добитися потрібного кольору.

DSC_1143

Обидві помади мене дуже потішили і частенько їх ношу. Навіть поки відклала всі решту, якось рука тягнеться саме до цих. Тому можу рекомендувати спробувати обидві, а якщо мали нагоду і пробували, розповідайте в коментарях свої враження 🙂
*продукція надана для тестування

3 comments

  1. Natalia Mamonova · Квітень 6

    Класно, що з’являються й українські виробники декоративки!
    дякую за рекомендацію ☺

  2. Oksana Furlet · Квітень 7

    Які вони гарні!
    Я ще не бачила цього бренду в продажу.

  3. Sonyasabala · Квітень 22

    А його можна онлайн замовити) або в соцмережах)

Залишити відповідь

