Малюємо очі разом з Dini

Усім привіт!

Сьогодні хочу разом з Вами намалювати очі разом з українською Dini. В мене для тестування була туш, лайнер та тіні. Спробуємо?

DSC_1120

Не знаю як Ви, а я макіяж очей починаю з тіней. Тестувала я дуже ніжну одиночну кольорору шампанського. Упакування лаконічне, чорне з прозорою кришечкою, через яку добре видно колір.

DSC_1123

Всередині є мініатюрне дзеркальце і такий же спонжик. Власне, через це часом трошки важко відкривається. Але загалом жодних претензій до упакування немає.

Текстура в тіней дуже приємна і дуже м’яка. Вони легко набираються і легко передаються. Найкраща пігментація, звісно, якщо нанести пальчиком. Їх я наносила на центр повіки, в кутик, під бровою і навіть на все око – всі рази тіні виглядали круто. Навіть раз пробувала в якості хайлайтера – і тут не підвели.

DSC_1126

Я намагалася максимально точно передати весь колір і все мерехтіння, але все одно камера всього не передає.

DSC_1106

Далі намалюємо красиві чорні стрілки. Вперше спробуємо лайнер. Уявляєте, раніше я ще не пробувала такого формату, мала хіба рідку підводку чи гелеву. Що сказати, малювати стрілки я ще досі не вмію, але з допомогою цього лайнера, а ще трошки скотчу і мої стрілки рівні і красиві 🙂

DSC_1107

Упакування звичне і лаконічне, кінчик чіткий і малює добре, наразі не пересох. Стрілки можна малювати як тонкі, так і товстіші. Колір чорний матовий і після висихання майже не стираються, хіба змивкою. Що є теж плюсом 🙂

DSC_1109

Отож моя перша підводка-фломастер виявилася дуже вдалою.

DSC_1112

Ну і наостанок туш. Моя має підкручувати вії, а оскільки мої власні прямі-прямі, то це просто ідеально. Упакування доволі веселе з яскраво-зеленими написами.

Але в туші дуже важлива щіточка. Тут вона велика, силіконова – власне, фото найкраще ілюструє 🙂 Додам хіба, що вона не дряпає очі, зручно все наносить і не набирає надто багато туші за раз. До всього ще й не була спочатку надто рідка і не доводилося чекати довго, аби нарешті почала нормально малювати. Але головне, що вона гарно підкручує вії, в один шар вдало їх підкреслює, а в два вже дає хороший об’єм. Разом з тим вона ще й не відбивається над чи під очима і швидко сохне на очах. Словом, наразі – це найкраща туш, яка ще й коштує не багато і вироблена в Україні 🙂

Як підсумок скажу, що малювати очі з цією косметикою – одне задоволення і тому можу її Вам рекомендувати. А якщо вже пробували – пишіть в коментарях!

На сьогодні косметику можна придбати тут
Трохи більший асортимент тут
А також в соцмережах: Вконтакте, Facebook i Instagram.

Продукція надана для тестування

6 comments

  1. catthekaty · Квітень 21

    Я собі кілька днів тому купила їхню помаду, пудру і точно таку ж туш)
    Наразі все мені якось так собі, хіба помада більш-менш( Туш щось взагалі нічого не підкрутила, ще й змивається як панда…

    • Sonyasabala · Квітень 22

      Ого, серйозно? А мені так круто все підійшло. Туш нарешті дає нормальний ефект на віях і не осипається. Змивається теж наче добре. Шкода, що тобі не підійшло(

  2. juliazhuravlova · Квітень 22

    тіньки чудові))

  3. Oksana Furlet · Квітень 24

    Тінька така ніжна 🙂
    Туш цікава – такі щіточки дають гарний ефект.

    • Sonyasabala · Квітень 25

      Так, ефект дійсно крутий 🙂
      А тіні дають такий мерехтливий ефект)

Залишити відповідь

