#weekendinspiration

Привіт!

Довго я думала чим би урізноманітнити трохи свій блог і зрозуміла, що часом в мене є бажання просто побалакати. А якщо судити зі статистики, то Вам це теж трохи подобається, тому беріть чашку кави і читайте далі. 


Бо ж хоч в нас, наче, і весна, але холодно так, що тільки кава й допомагає. Якщо Ви читаєте мої соцмережі, то точно могли помітити, що погода і пори року на мене неабияк впливають. Хоч я і не впадаю в депресію щозими, але все ж певні зміни таки є. Наприклад, весною хочеться перевернути все своє життя і почати щось зовсім інше. Ну буває ж таке відчуття чи то лише в мене? 

Тим не менше, я відхилилася від теми, хоча це дуже релаксований пост 😉 

А поговорити я сьогодні хочу про планування. 

Ще з першого курсу університету я намагалася привчити себе планувати свій час і все розписувати. Але ці маленькі, але дуже не зручні для такої справи,  блокноти зовсім не допомагали. Тому я завжди закидала цю справу. Словом, long story short я знайшла ідеальний пленер і понеслооося. 


Тому кілька порад як дійсно планувати все щодня. 

  1. Знайдіть правильний і зручний для себе пленер. Зрештою, зайдіть в Pinterest і там є купу ідей. Пленер можна навіть зробити зі звичайного блокнота 😉 
  2. Підлаштуйте його під себе. Красиві наклейки, вдалий внутрішній вид – все дуже важливо. 
  3. Дуже важливо ще планувати щодня. В іншому випадку все марно і звичка не виробиться. 
  4. Часом я можу залишити пленер вдома. Тоді я записую щось важливе в телефон, а вже ввечері переношу все на папір.

Але жодна порада чи лайфхак не допоможе, якщо цього не хотіти. А якщо чогось дуже хотіти, то весь Всесвіт допоможе у цьому 😉 

А тому я дуже хочу весни, яка сподіваюся, буде вже дуже скоро. Напишіть в коментарях як Ви проводите день 🙂

Гарних вихідних і теплої весни! 

4 thoughts on “#weekendinspiration

Залишити відповідь

