Весняне очищення з Elfa Farm

Усім привіт!
Весна, якою б холодною чи дощовою вона зараз не була б, все ж чудовий час для детоксу та очищення. А тому компанія Ельфа випустила новеньку серію для очищення обличчя, яку я вже давненько тестую і точно можу сказати кілька своїх думок стосовно неї. А якщо Вам цікаво, то читайте далі 🙂

Отож в мене з цієї серії є гель для вмивання, пілінг та маска для обличчя.

11

А почати я б хотіла з гелю для вмивання. Перш за все у нього зручна упаковка з помпою, яку можна заблокувати і тому легко перевозити. Цей гель має чорний колір і обіцяє нам глибоке очищення для будь-якого типу шкіри. Цьому, власне, має допомогти бамбукове вугілля, екстракти годжі і асаї та олія граната.

Отож гель дійсно добре очищує шкіру, але при цьому не сушить і стягує її. А мені це дуже важливо. Крім всього, він круто пахне чимось дуже свіжим, можливо, лимоном. А якщо використовувати його разом з спонжем коньяку, то очищення неймовірне.

15

Далі поговоримо про пілінг. Колись я завжди користувалася скрабами. Постійно вони мене не влаштовували і я взяла пілінг-скатку. Після цього я більше скрабами не користувалася. Тому побачивши цей пілінг була дуже рада.

16

Упакування в нього зручне, з відкидною кришечкою. Сам пілінг має дуже дрібнесенькі частинки, які очищують і доволі густу текстуру, що нагадує крем. Очищує він делікатно, проте ефективно. Раджу все-таки не очікувати вау-ефекту з першого разу, а спробувати кілька разів. Після нього шкіра очищена, не пересушена і є приємне відчуття свіжості.

20

В такі же маленькі упаковочці міститься і маска для обличчя. Текстурою теж, до речі, нагадує пілінг. Хіба нема дрібненьких частинок. Вона наноситься тонким шаром і абсолютно не заважає займатися своїми справами. Крім того, вона не сушить шкіру обличчя. Обличчя після неї свіже та очищене.

19

Дуже люблю раз в тиждень очистити шкіру гелем, потім пілінгом, а на останок – маску. Після цього всього обличчя виглядає значно краще. Тому загалом я задоволена цим тріо і досі користуюся ним.

 

*продукція надана для тестування компанією Elfa Farm

2 comments

  1. Oksana Furlet · Квітень 25

    Цікаво так читати відгуки на цю серію 🙂 і всі дуже хвалять. Треба спробувати.
    Велкам в гості http://fayna-sova.blogspot.com/

  2. Sonyasabala · Травень 5

    Серія справді варта уваги 🙂
    Дякую, заходжу! Дуже гарний бложик 🙂

Залишити відповідь

