#weekendinspiration

Привіт!

Настав час для нового суботнього посту для натхнення. 

Минулого тижня я з Вами балакала про планування свого часу. Сьогодні ж хочу поговорити про здоровий спосіб життя, а точніше про спорт. 

Сьогодні міжнародний день танцю, а тому я зрозуміла, що просто мусіла підняти цю тему 🙂


Я вже кілька років займаюся бальними танцями. Часто люди вважають, що танці – це не спорт, мовляв, ну що там помахати ручкою, зробити кілька кроків та й по всьому. Якщо Ви теж так думаєте, приходьте до нас – спробуєте 😉 

Насправді, танці – не все так просто. Тут і форму потрібно мати, і ножки часом болять, і дихання бувало бракує. Всяке, словом, бувало. Але кожен раз тягне на тренування. І коли погано, і коли добре, і коли за вікном жахлива погода 😁


Як бачите, в нас завжди дуже весело 😆 

Танці для мене – це не просто спорт. Це ще й грація, хороший настрій ну і вміння класно рухатися. 


Ну і головне, займатися треба в удачному місці, з класними людьми і дуже класним тренером. Не обійшлося без компліменту, вибачайте вже 🤷🏻‍♀️ 

Словом, вітаю всіх з Днем танцю. Будьте щасливі танцюючи і легкого паркету, дорогі танцюристи 😘

Розповідайте, яким спортом займаєтесь і чи любите танці ☺️

2 comments

  1. Oksana Furlet · Травень 1

    Танці – то класно 🙂 але зовсім не моє 🙂
    Мені подобаються гантелі, стріт воркаут, плавання.
    Але танці – то все одно дуже класно! Завжди захоплююсь такими людьми!

    • Sonyasabala · Травень 1

      Головне, знайти своє)
      Оскільки я люблю танці вирішила написати про них, але взагалі важливо знайти щось своє)

Залишити відповідь

