Доглядаємо за волоссям разом з Dr. Sante

Усім привіт!

Догляд за волоссям в мене змінюється дуже часто. Чи то волосся звикає, чи моя душа прагне чогось іншого, але користуватися двічі одними засобами підряд я, зазвичай, не хочу. Нещодавно отримала для тестування цю серію для очищення волосся з алое.

1

Отож в мене шампунь, бальзам та маска для волосся. Серія обіцяє нам очищення, відновлення та навіть зволоження.

3

Шампунь має звичну для шампунів цієї фірми упаковку. В неї відкидна кришка і все зручно. Ця серія з алое, тому колір упакування біли з зеленим. Виглядає все гарно, нічого не стерлося. Шампунь прозорий з легким ароматом. Він добре піниться і непогано очищує волосся. Стосовно обіцяної реконструкції сказати щось важко, неозброєним оком не видно 🙂

5

В такій же упаковці і бальзам для волосся. Він обіцяє те саме, плюс ще мав би допомагати з заплутаним волоссям. Волосся після нього м’якше, гладкіше і справді добре розчісується.

6

Ну і останній продукт – це маска. Вона вже обіцяє інтенсивне зволоження. Наношу її десь раз в тиждень, хвилин на 5-10. На довше мене просто не вистачає. Але вже після цього волосся дуже круте. М’яке, шовковисте і дуже блискуче.

Загалом враження від серії. По-перше, все працює добре, волосся у гарному стані. По-друге, засоби приємні у використанні і виконують більшість обіцянок. Але ця серія особливо не відрізняється від інших серій цієї фірми. Мені взагалі більшість цих серій дуже схожі між собою. Але при тому працюють вони таки добре.

Розкажіть чи пробували якісь засоби для волосся цієї фірми і які Ваші враження 🙂

 

*продукція надана для незалежного тестування компанією Elfa Farm

2 comments

  1. Oksana Furlet · Травень 6

    Я люблю кератинову серію і сподобалась серія від випадіння волосся – поки лише їх пробувала.
    Там стільки цих шампунів, що у мене волосся не вистачить на них 🙂

    • Sonyasabala · Травень 7

      І я пробувала кератинову, класна була))
      Ото правда, аж очі розбігаються :))

Залишити відповідь

