Літнє сяйво від Dove

Усім привіт!

Давно я не писала негативних відгуків в себе в блозі. Треба виправлятися. Сьогодні маю невеликий відгук на дуже літній продукт. 

Я взагалі доволі бліда і постійно думаю, як би то виглядати трошки засмагліше, але без вилежування на сонці. Словом, одного разу я натрапила на цей лосьйон від Dove. 


Виробник обіцяє нам зволоження разом з легкою засмагою і навіть ніжним сяйвом. Краса, чи не так?

Не так! 

Спочатку все було добре. Сильної засмаги він не давав, але трошечки колір мінявся. Загалом шкіра виглядала краще і зволоженіше. 


Але одного прекрасного і сонячного дня я помітила одну дуже цікаву деталь. На мені було купу крупних і помітних блискіток! Не сяйва, не частинок, які відбивають світло, а саме блискіток. А коли на них потрапляло сонце, я просто світилася як новорічна ялинка. Це було жахливо. Виглядало все дуже дешево і  по-дурному. 


Текстура у лосьйону легка, аромат дуже ніжний і швидко вбирається. Шкіра після нього ніжна, але майже не відчувається жодного засобу. Живлення, яке обіцяє виробник, я не помітила. Але на літо – ідеальний варіант. Звісно, якби не блискітки. 

Словом, таким ось вийшло моє знайомство з першим лосьйоном-автозасмагою. Розповідайте чи Ви щось таке пробували? Якщо маєте фаворити – пишіть, дуже хочу спробувати щось вдаліше 🙂

4 comments

  1. Oksana Furlet (Fayna Sova) · Червень 22

    Не ризикну автозасмагу. Або синя, або натуральна засмага на сонечку.

    • Sonyasabala · Червень 22

      А мені цікаво) тим паче, відпустка планується десь в кінці літа, а до того не дуже хочеться ходити синьою))

  2. juliazhuravlova · 29 Days Ago

    а я как раз хотела его попробовать) жаль, что тебе не понравился..глиттер сейчас же в моде, так что блески это не плохо)

    • Sonyasabala · 29 Days Ago

      Та щось ну зовсім не сподобався) Просто їх чітко видно на сонці, і так щедро всіяні на тілі)))

Залишити відповідь

