Готуємо обличчя до макіяжу з Nivea 

Усім привіт!

Вже певний час Nivea рекламує крем для обличчя Make up expert. Сказати, що мені було цікаво, – це нічого. І ось допитливість взяла гору і крем у мене. Тому сьогодні мова піде саме про нього 😀


Ось така біленька і гарна шайбочка з кремом 🙂 Упакування в стилі компанії і дуже вдале. 


Під кришечкою заховалася фольга і Ви точно знаєте, що крем не використовувався раніше. Колір у крему білий, консистенція дуже легка. Я б навіть сказала, що це швидше гель і вбирається він дійсно дуже швидко. Після нього шкіра дуже гладенька і ніжна. Ідеально підходить до макіяжу. Аромат, до речі, дуже нівеївський, якщо Ви розумієте, про що я. 


Словом, я дуже задоволена цим кремом наразі і з задоволенням використовую його як базу під макіяж. Але водночас він дає і зволоження – тому дійсно гарно економить час. 

Розповідайте, а Ви пробували цей крем? Які креми любите наносити під макіяж? 

One comment

  1. Oksana Furlet (Fayna Sova) · Червень 29

    Яка класна сова 🙂

Залишити відповідь

