CC-крем від Mixa

Усім привіт!

Я постійно перебуваю в пошуку ідеального тонального крему. В будь-яку пору року, з будь-яким станом шкіри – завжди. От не вгодиш мені так просто, мабуть, і все тут. Тому, коли я побачила цей СС-крем на полицях місцевого косметичного магазину – не змогла пройти повз. Ну а всі мої враження – читайте далі 🙂

2

Для початку про саму марку.

MIXA

Французька торгова марка Mixa виникла на основі продукції по догляду за чутливою шкірою немовлят. Назва “Міха” походить від латинського слова “miscere”, можна приблизно перекласти як “суміш правильних інгредієнтів». Для своїх косметичних засобів торгова марка Mixa використовує тільки найцінніші активні речовини, такі як Pro-Retinol, мигдальне масло, вівсяне молочко, вітаміни і мінерали. Продукти не містять інгредієнти які можуть викликати подразнення, наприклад, парабени, спирт та барвники. Завдяки цьому косметичні засоби Mixa мають високу ефективність у догляді за шкірою і запобігають утворенню алергічної реакції. Поступово компанія розширила свій асортимент і окрім дитячої косметики почала випускати засоби по догляду за чутливою шкірою обличчя та тіла для дорослих. Довіртеся торговій марці Mixa, яка є експертом в області по догляду за чутливою ​​шкірою з Франції з перевіреною традиції починаючи з 1924 року! В їхньому асортименті Ви знайдете не тільки засоби для очищення шкіри та догляду за немовлятами але, наприклад, і засоби проти зморшок або улюблений BB крем.

Ну дуже гарний опис, погодьтеся. А оскільки я була в пошуку саме чогось тонального, тим паче, надворі ніби літо і не хочеться чогось full coverage, то цей СС-крем мені видався цікавим. Тестерів, на жаль, там не було, консультантам я сама могла більше розповісти тільки зі слів блогерів, яких читала, тому брала трохи кота в мішку. Але якось так мені хотілося спробувати, що зрозуміла – це точно доля.

4

Це крем проти почервоніння з SPF 15  збагачений компонентами, які заспокоюють шкіру. Крем спеціально  розроблений для миттєвого зменшення ознак  почервоніння та корекції тону шкіри, позбавляючи Вас  зайвої турботи про стан шкіри.

Властивості:

  • сприяє зникненню почервоніння
  • заспокоює та роз’яснює шкіру
  • вирівнює тон шкіри

Активні компоненти:

  • квіти арніки
  • вітамін В3
  • кофеїн – ефективно  діє проти почервоніння
  • „Cold cream“  – заспокоює шкіру

Упакування у нього зручне, звичний тюбик, на якому вся потрібна інформація про продукт з відкидною кришечкою.

5

Ну а тепер найцікавіше – мої враження. Перше, що мене неабияк здивувало, – колір. Він білий. Ну добре, я подумала, може, з білого він при нанесенні стане хоч трохи тонувальним, як от було з СС від Beyond. Там він зеленого кольору, але при нанесенні стає світлим і зливається зі шкірою. Та ні, він просто нанісся як звичайний зволожувальний крем.

Але я не засмутилася. Насправді, я досі вважаю цю покупку дуже вдалою.

  1. Він круто лягає на шкіру і дійсно добре зволожує.
  2. Після нього шкіра сяє. Дійсно виглядає дуже здорово і свіжо.
  3. Його можна додавати в матові тональники і з таким міксом і тон гарний, і шкіра сяє.

Тому врешті я дуже задоволена цим кремом, єдине, я була б вдячна, якби цей момент з тонуванням все-таки писали на упаковці. Бо якось не дуже він СС-крем.

Розповідайте чи доводилося пробувати щось з цієї марки і який любите зараз тональний 🙂

І до зустрічі у наступному пості 😉

2 comments

  1. Лайт СС-крем 🙂

Залишити відповідь

