Моя перша мінеральна косметика від Illusor 

Усім привіт!

Я вже давно жалілася на те, що не можу знайти хорошого консилера і тонального для моєї сухої шкіри. А сьогодні хочу поділитися моєю першою пробою мінеральної косметики Illusor


Отож у цих маленьких баночках у мене мінеральна вирівнююча основа, консилер під очі, рум’яна та хайлайтер. І все пудрове. Для мене було дуже цікаво як це працюватиме. 


Перша баночка – хайлайтер. Це найкращий хайлайтер, який в мене був. Я просто в захваті від його шикарного сяйва. Він ідеально лежить і чудово виглядає. Дивіться, самі. 


А склад у нього взагалі дуже цікавий. Слюда, слюда, вкрита оксидами заліза, слюда, вкрита діоксидом титину. 


Далі в мене дуже ніжні рум’яна. Вони ідеально підійдуть чи не всім. Мають такий натуральний відтінок, ледь помітні на обличчі і додають йому свіжості. Це для мене ідеально, коли не видно, що я нанесла рум’яна, а здається, ніби обличчя просто виглядає свіжо і гарно. 


Ну а ще вона дуже економні і термін зберігання в них цілих 5 років! 


А тепер найнесподіваніше для мене – пудровий консилер під очі. Такого в мене ще не було. І я сумнівалася чи зможе він перекрити синяки і при тому не забитися в зморшки чи пересушити шкіру. 


Але тут сталося диво. Жодного пересушення чи забивання в складочки. Перекрив досить добре і взагалі виглядає, ніби жодного консилера там і нема! Все дуже натурально і красиво. 


А тепер пудрова тональна основа. Я не була впевнена, що вона ляже на мою шкіру гарно. Пудра все-таки, і щоб гарно вирівняти тон треба її нанести добряче. 


Але і тут був гарний сюрприз! Основа дійсно шикарно вирівняла тон. Звісно, якісь серйозні недоліки вона не перекриє, але тон вирівнює, лягає ідеально, не помітна і не відчутна. При тому не матує так, щоб аж наглухо. А якщо зверху нанести ще хайлайтер, то виходить саме те сяйво, яке я так люблю. 

Отож, як підсумок скажу, що я задоволена всіма цими продуктами. Вони просто ідеально лежать на моїй шкірі і роблять все, що я від них хочу. 

Розповідайте, чи користувалися мінеральною косметикою і які Ваші враження? 
•продукція надана для незалежного тестування компанією Illusor 

2 comments

  1. Я якось пробувала, але щось мені воно тоді здалося незрозумілим.

    • Sonyasabala · 4 Days Ago

      Ну це, певне, в кожного по-своєму)
      Моїй подрузі теж підійшло все))

Залишити відповідь

