Зимові фаворити

Усім привіт!

Сьогодні перший день весни, а тому я вирішила підсумувати цю зиму та розповісти про свої фаворити.

3

Жодна зима, а також осінь та весна не обходяться без крему для рук. Принаймні у мене точно. Цієї зими я вподобала справді ніжний крем від Dr. Sante. Він легкий, невагомий, добре зволожує, але не залишає жодної плівки чи дискомфорту після себе. Швидше за все не допоміг би при сильній сухості, але якось я не доводила до такого цієї зими. Текстура у нього легка, колір білий, аромат легкий косметичний. Для весни, думаю, буде взагалі ідеальний.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Моя зима точно не обійшлася без червоної помади. І цього разу вона в мене з блискітками. Дуже різдвяна і святкова від Джерелії. Текстура кремова, але сходить доволі повільно і акуратно. На губах має сатиновий фініш з легкими золотистими блискітками.

Червона помада є, тепер потрібен червоний лак. Цей в мене з трошки оранжевим відтінком, але тим не менше, дуже красивий. Єдиний представник Zoya в моїй колекції. Запросто можна намалювати лише один шар і буде виглядати красиво.Хоч я таки надаю перевагу двом. Сохне, до речі, не дуже швидко, тому постійно користуюся сушкою. Ну або то я така нетерпляча. Але з сушкою ще й блиску більше.

Аби надто не перейматися чим би додати обличчю свіжості і трохи підкреслити форму, я обирала палітру від Make Up Revolution. Тут тобі і рум’яна, і бронзер, і хайлайтер. Найбільше люблю там бронзер та хайлайтер. Бронзер матовий, гарно тушується, плям не залишає, виглядає дуже природньо. Хайлайтер красивий, в міру насичений і, звісно, шимерний. Хоча теж природній і запросто можна носити вдень. А от рум’яна трошки гірші. Вони теж шимерні і часом мені здається, що самого шимеру більше, ніж кольору. Хоча загалом дають природній свіжий ефект на шкірі. Головне не намагатися їх нашаровувати, бо можна переборщити. А в цілому я великий фанат цієї палітри і вважаю її чудовим варіантом на щодень та з собою в поїздку.

Далі кілька слів про консилер, яким я користувалася всю зиму і далі не перестаю. Це дуже зволожувальний консилер від Bourjois, який не підкреслює сухість шкіри. Він гарно лежить, підсвічує шкіру. Хоча й не надто перекриває синяки і до вечора його може вже не стати на обличчі. Але загалом це наразі найліпший консилер, який я пробувала. Тому якщо у Вас також суха шкіра під очима – придивіться до нього.

Ну і останнє – це дуже шимерна четвірка тіней від LR Health And Beauty. Це саме те, що потрібно на різдвяний період. Нею дуже круто робити акценти у внутрішньому кутику ока чи посередині. Також з нею можна зробити повноцінний святковий макіяж. Тіні гарної якості, добре тушуються, не мігрують впродовж дня і з ними доволі легко працювати.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Ну ось такими були мої зимово-різдвяні фаворити. А тепер чекаємо, що ж нам принесе весна. Гарного всім дня і побачимось в наступному пості 🙂

6 comments

  1. Fayna Sova · 1 Березня, 2017

    Цікаві фаворити. Я на помаду спершу подумала Діор 🙂

  2. Natalia Mamonova · 1 Березня, 2017

    Червоний лак і у мене фаворит зими)))
    На кремчик для рук зверну увагу. Дякую!

    • Sonyasabala · 1 Березня, 2017

      Кремчик дуже приємний 🙂
      Ну а як без нього)) коли тягне восени на червоне – значить точно скоро зима))

  3. Anna Stryukov · 3 Березня, 2017

    помада очень красивого оттенка, отличные фавориты в целом!

Залишити коментар